lørdag den 14. februar 2015

Når ens designs dukker op på Facebook

I dag på vej hjem fra en rigtig dejlig vinterferie i Årgab ved Vestkysten sad jeg og tjekkede diverse kreative Facebook-grupper, som jeg er medlem af.

Pludselig ser jeg en ugle, som ligner.. ja, den ligner en, der er hæklet efter min opskrift her på bloggen. Det var lidt sjovt!

Jeg har spurgt den søde skaber, om jeg må dele billedet af hendes version her på bloggen, og det måtte jeg godt, så her er den:


Skaberen som hedder Berit, er nybegynder indenfor hæklingens kunst. Hun har hæklet i 3-4 måneder og uglen her er hendes første større projekt. Hun har fortalt, at hun før kun har hæklet mobilcovere og små ugler, så det er ret godt gået af hende, synes jeg!

Den oprindelige ugle er lidt mere "aflang", mens Berits er lidt mere tæt og buttet. Det er sjovt at se de forskellige udtryk, som forskellige versioner af en opskrift kan få.



Brudeparret har igen fået et andet udtryk. Opskriften på dem lavede jeg i samarbejde med Anja.



9 kommentarer:

  1. Man kan være glad og stolt af at andre synes godt om ens opskrifter :)

    SvarSlet
  2. Det er da bare fedt når nogen kan bruge det man har skabt.
    Jeg genkendte din ugle med det samme da jeg så den på FB.
    Det er da herligt ^^

    SvarSlet
  3. Det er da bare fedt når nogen kan bruge det man har skabt.
    Jeg genkendte din ugle med det samme da jeg så den på FB.
    Det er da herligt ^^

    SvarSlet
  4. Ej hvor fint. Dejligt når der er nogen der kan bruge, det man ligger ud - jeg vil ihvertfald prøve dine påskeæg :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Ih, hvor dejligt, at andre har kastet sig over din fine opskrift:-)

    SvarSlet

Jeg elsker mine læseres kommentarer, så læg gerne en, hvis du har noget på hjerte.